کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی کوچک
نوشته شده توسط : مجله دلتا

هنگام انتخاب کاغذ دیواری مناسب در خانه‌های کوچک باید به نکات مهمی توجه کنید تا خانه شما کوچکتر از آنچه که هست به نظر نرسد.

کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی کوچک

امروزه انواع دیوارپوش برای دیوار سالن پذیرایی وارد بازار شده است که  یکی از پرطرفدارترین نوع آن‌ها کاغذ دیواری پذیرایی است. کاغذ دیواری تنوع  بسیار بالایی دارد. با شرایط اقتصادی در حال حاضر اکثر افراد مجبور به خرید  و اجاره خانه‌های کوچک هستند که این خانه‌ها نیازمند مدل کاغذ دیواری  مناسب برای فضاهای کوچک هستند. با پیشرفت تکنولوژی، تولید و ساخت انواع  کاغذ دیواری ساده و شیک مناسب فضاهایی با متراژ کوچک و محدود این مشکل حل  شده است. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی به عنوان راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب پذیرایی کوچک قرار داده‌ایم.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

فضای پذیرایی یکی از فضاهای مهم خانه است که رفت و آمد در آن زیاد است.  پس باید کاغذ دیواری مناسب آن خریداری شود و در زمان انتخاب دقت و سلیقه به  خرج داد. اگر پذیرایی فضای کوچک داشته باشد انتخاب طرح، رنگ و جنس کاغذ  دیواری باید با دقت بیشتری انجام شود. بنابراین، به دنبال مدل کاغذ دیواری  برای بزرگ نشان دادن خانه خود باشید.

انتخاب رنگ

از آنجایی که رنگ در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی یا کاغذ  دیواری برای اتاق خواب و هر فضای کوچک دیگری بسیار مهم است، در بزرگتر و  دلبازتر دیده شدن فضا تاثیر زیادی دارد. پس باید در انتخاب آن با احتیاط  عمل کنید.

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

رنگ‌ها به سه دسته رنگ‌های گرم (قرمز، زرد، نارنجی و…)، رنگ‌های سرد  (آبی، بنفش، سبز و…) و رنگ‌های خنثی (طوسی، سفید و…) تقسیم می‌شوند.  رنگ‌های گرم همانطور که از اسم آنها مشخص است فضا را گرم و صمیمی می‌کنند و  باعث می‌شوند فضای کوچک، کوچکتر دیده شود. رنگ‌های سرد فضا را دلبازتر و  بزرگتر نشان می‌دهند.
می‌توان گفت بهترین رنگ برای فضای کوچک، رنگ‌های سرد هستند. همچنین رنگ‌های  خنثی از جمله رنگ‌های طوسی و سفید می‌توانند فضای کوچک را بزرگتر جلوه  دهند. پس سعی کنید برای خرید کاغذ دیواری از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا  سالن پذیرایی را دلبازتر جلوه دهید.

اگر تصمیم به انتخاب کاغذ دیواری تنها برای یک دیوار سالن پذیرایی  دارید، بهتر است ترکیب رنگ روغن و کاغذ دیواری را استفاده کنید. به این  صورت که برای دیوارهای رنگی از رنگ روشن و دیواری که قرار است بر روی آن  کاغذ دیواری نصب شود، رنگ تیره انتخاب کنید.

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک

انتخاب طرح مناسب

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضاهای کوچک طرح و نقشی است که بر روی کاغذ دیواری‌ها حک شده است. خوب است بدانید کاغذ  دیواری با طرح‌های درشت، بزرگ و شلوغ فضا را کوچکتر جلوه می‌دهند، زیرا  بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. اما کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های ساده، مینیمال و  کوچک باعث عمق دادن به فضا می‌شوند و سالن پذیرایی بزرگتر دیده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب نحوه چیدمان مبل و میز ناهارخوری در اتاق نشیمن را بخوانید.

همچنین بخوانید:

چیدمان قاب روی دیوار 

رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی 

کاغذ دیواری در دکوراسیون پذیرایی 

انتخاب فرش مناسب برای پذیرایی 

نکات چیدمان تابلو در دکوراسیون 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید .





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: