بهترین ایده‌های جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی
نوشته شده توسط : مجله دلتا

فضای بزرگ خانه را تبدیل به دو فضای  مجزای کوچک تر و صندلی و مبلمان را کمی به یکدیگر نزدیکتر کرده تا گرما و  احساس صمیمیت بیشتری را به خود و مهمانانتان القا کنید.

جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

بنابر گفته‌ی طراحان باتجربه، تقسیم کردن یک اتاق بزرگ، باعث می‌شود فضای خانه تان راحت تر قابل استفاده باشد. ایده­‌های جدا کردن فضاهای خانه در بیشتر زما­ن‌­ها، گران قیمت و وقت‌­گیر هستند. اما این مساله نباید  باعث شود که از آن‌ها کمتر استفاده کنیم. به همین منظور در این­ مطلب از مجله دلتا لیستی از ایده‌های مفید برای جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی آماده کرده­‌ایم، تا به کسانی که می­خواهند فضا را به این طریق سازمان­دهی  کنند و به نحو صحیحی آن را انجام دهند راهنمایی مناسبی ارایه کرده باشیم.

استفاده از قفسه‌ها برای جداسازی

یکی از بهترین ایده‌ها برای جداسازی دو فضای نشیمن و پذیرایی می‌تواند  با کمک یک کتابخانه با قفسه‎ های توخالی صورت بگیرد. یک قفسه یا هر مبلمان  که دو طرف آن توخالی است، گزینه‎ی ایده‎ آلی برای هر فضای کوچک می‌باشد. در  مورد فضاهای کوچک روشنایی عنصر مهم و کلیدی به شمار می‎آید که می‎تواند  فضای اتاق شما را بزرگ‌تر از مقدار واقعی نشان دهد.

جدا کردن فضاهای خانه

 پانل‎های تزئینی برای جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

امروزه با توجه به محبوبیت فضاهای پلان باز، تنوع طرح و رنگ پانل‎های  دیواری نیز افزایش یافته است. شما به راحتی می‌توانید به کمک پانل‎ها  فضاهای خصوصی را تعریف کرده و بهترین کارایی را از اتاق نشیمن شما داشته باشید. پانل‌های زیادی از نوع ثابت و متحرک وجود دارند که می‌توانند فضای انعطاف‌پذیری را در اختیار شما قرار دهند.

جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

در جدا کردن فضای خانه یک مکان کوچک در نظر بگیرید

برای جدا کردن فضاهای خانه اگر بین فضای  نشیمن و ناهارخوری شما فاصله زیادی وجود دارد پیشنهاد می کند یک فضای کوچک  گرم و صمیمی تری را در این میان ایجاد کنید. در این شرایط با قرار دادن یک  میز و چند صندلی کوچک می توانید از جمع فاصله گرفته و مکالمه ای کوتاه و  خصوصی تر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: یکی از روش های جدا سازی استفاده از پارتیشن‌بندی است مطلب فضای مدرن و خلاقانه در خانه با پارتیشن بندی را از دست ندهید.

همچنین بخوانید:

چیدمانی اصیل در دکوراسیون 

تابلوهای بزرگ، ایده‌ای جذاب برای دکوراسیون 

ایده‌ ناب برای زیباتر شدن چیدمان پذیرایی 

دکوراسیون پذیرایی با توصیه‌هایی ساده اما شیک 

چند نکته که برای تزیین میز جلو مبلی 

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: