بدون این ۵ وسیله دکوراسیون منزل ناتمام است
نوشته شده توسط : مجله دلتا

استفاده از وسایل دکوری در دکوراسیون منزل باعث می‌شود که خانه شما شخصیت پیدا کند. اینها جزئیاتی هستند که می‌توانند در انرژی موجود در خانه تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

وسایل ضروری در چیدمان و دکوراسیون منزل

یکی از مسائل مهم در رابطه با دکوراسیون منزل آن است که بتوانید در فضایی که سرشار از وسایل مختلف است. پس بهتر است به‌گونه‌ای هوشمندانه و البته درست و اصولی از وسایل جذاب و دکوری در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا تصمیم داریم به بیان وسایل ضروری در چیدمان و دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

گیاهان آپارتمانی

وجود گیاهان در دکوراسیون منزل به‌عنوان یک معیار مهم به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید با کمک گیاهان و گلدان‌های زیبا، حس و حال درختان و طبیعت را به خانه خود بیاورید. شما می‌توانید در دکوراسیون منزل خودتان گیاهان و گل‌ها را مرتب و دسته بندی کنید و آن‌ها را در سرتاسر خانه چیدمان کنید. یادتان نرود که وجود این عناصر علاوه بر آنکه رنگ و لعاب خانه شما را افزایش می‌دهد با خاصیت تهویه هوای خود، باعث می‌شود تا هوای خانه نیز تمیزتر گردد.

وسایل ضروری در چیدمان و دکوراسیون منزل

کوسن و لوازم پارچه‌ای

به‌طورکلی می‌توان گفت که لوازم پارچه‌ای در دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارند. از انواع مدل پرده‌ها گرفته تا کوسن‌ها، شال مبل و مکرومه بافی‌ها و غیره که هرکدام باید در مکان مناسب خود استفاده شوند. هرکدام از این اکسسوری‌های پارچه‌ای می‌توانند علاوه بر دکوراتیو بودن، رنگ و بافت را نیز وارد فضای شما کنند. بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ آن‌ها با مبلمان و سایر وسایل هارمونی را ایجاد کنید.

وسایل ضروری در چیدمان و دکوراسیون منزل

آینه دکوراتیو

شاید بیشتر افراد آینه‌ها را به‌صورت مدل‌های دیواری استفاده می‌کنند، اما مدل‌های رومیزی نیز می‌توانند یک اکسسوری مهم به‌شمار روند. آینه‌های چوبی و استیل هر کدام خصوصیات خاص خود را داشته و باید با توجه به سبک دکوراسیون متناسب انتخاب شوند. بهتر است آینه‌های رومیزی را برای تزیین میز کنسول و میز آرایش استفاده کنید. نکات بیشتر در مورد استفاده از آینه در دکوراسیون را در مطلب تاثیر بی‌نظیر آینه‌ها در زیبایی دکوراسیون منزل بخوانید.

آینه دکوراتیو

گلدان‌های دکورتیو

قطعا شما هم با گلدان‌ها به‌عنوان اکسسوری در دکوراسیون آشنا هستید. مدل‌های سفالی و سرامیکی که همیشه مد روز بوده‌اند اما امروزه گلدان‌های شیشه‌ای به‌عنوان جدیدترین مدل‌ها استفاده می‌شوند. شما می‌توانید این گلدان‌ها را هم در دکوراسیون کلاسیک و هم در دکوراسیون‌های مدرن استفاده کنید. برای دیدن گلدان‌های زیبا و جذاب به مطلب ۷ گلدان دیواری شیک و مدرن برای دکور منزل بخوانید.

گلدان‌های دکورتیو

ظروف دکوراتیو

یکی از وسایل ضروری در چیدمان و دکوراسیون منزل ظروف دکوراتیو است. ظروف دکوراتیو در حقیقت دو کاربرد دارند:

  • کاربرد پذیرایی
  • کاربرد تزیینی

اگر می‌خواهید از این ظروف به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو هم استفاده کنید، قطعا باید به فرم، سبک و متریال‌ آن‌ها دقت کنید. بهترین حالت استفاده از این مدل اکسسوری در دکوراسیون این است که آن‌ها را به‌صورت گروهی با یک سینی و دکوری‌های دیگری مانند شمع‌ها، گلدان‌ها و غیره چیدمان کنید.

ظروف دکوراتیو

پیشنهاد مطالعه: مطلب فضای پرت خانه، گنجی که از آن بی خبر هستید را بخوانید.





:: برچسب‌ها: مجله دلتا,مجله دکوراسیون دلتا,دکوراسیون داخلی,چیدمان منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: