۴ کفپوش‌ موقت مخصوص منزل‌های اجاره‌ای
نوشته شده توسط : مجله دلتا

یکی از معضلاتی که بسیاری از خانواده‌های اجاره‌نشین با آن مواجه هستند، پوشش سطح کف خانه است. در این بخش به بررسی ایده‌های کفپوش‌های خانه‌های اجاره‌ای پرداخته‌ایم.

کفپوش های موقت در دکوراسیون منزل

از کف آپارتمان خود متنفر هستید؟ آیا می‌دانستید که کفپوش موقت در دسترس است که می‌تواند کف خانه اجار‌ه‌ای شما را به راحتی و بدون شکایت از طرف صاحبخانه شما پوشش دهد یا به طور کامل تغییر دهد؟ در این مطلب از مجله دلتا به معرفی کفپوش های موقت در دکوراسیون منزل اجاره‌ای می‌پردازیم.

کاشی‌های فرش

یکی از ایده‌های کفپوش آسان برای افرادی که اجاره نشین هستند کاشی‌های فرش است که بسیار ساده نصب می‌شوند و آن‌ها را می‌توانید در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید. این کفپوش‌ها مصالحی قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست دارند و قیمت آن‌ها نسبتا ارزان است.

این کاشی‌ها را می‌توانید با توجه به تعداد مورد نیاز خود سفارش دهید. سپس آن‌ها را به راحتی برش داده و با کمی چسب کنار هم بچسبانید و ظاهری جذاب و بی‌نظیر  برای کف منزل خود ایجاد کنید.

کفپوش های موقت در دکوراسیون منزل

کاشی‌های بهم پیوسته و متصل

کاشی‌های کفپوش متصل یکی دیگر از ایده‌های خوب برای خانه‌های اجاره‌ای است چراکه برای نصب آن‌ها نیازی به چسب نیست. این نوع کفپوش‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی وجود دارند. از مزیت‌های این کفپوش‌ها این است که بسیار سبک هستند و سریع و بدون نیاز به چسب نصب می‌شوند. همچنین محکم بوده و انعطاف‌پذیر هستند.

برای دیدن کفپوش‌های جذاب به مطلب زیباترین مدل‌های کفپوش برای منزل شما سر بزنید.

کفپوش های موقت در دکوراسیون منزل

 کفپوش وینیل

این کفپوش‌ها یک راه سریع و آسان برای پنهان کردن کف ناخوشایند آپارتمان است. برای چسباندن این کفپوش‌ها می‌توانید از چسب‌هایی که راحت جدا می‌شوند یا کاشی فرش‌های دوطرفه استفاده کنید. این کفپوش‌ها از ان جهت که ضذآب و آسان برای تمیز کردن هستند برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز بسیار مناسب هستند.

 کفپوش وینیل

 کفپوش لمینیت

یکی از کفپوش های موقت در دکوراسیون منزل کفپوش لمینیت است. این کفپوش‌های چوبی دارای سبک معاصر هستند اما می‌توان از آن‌ها در فضاهای سنتی یا خانه‌های مدرن نیز استفاده کرد. این کفپوش‌ها بسیار بادوام بوده و از جنس خوب ساخته می‌شوند. همچنین نصب آن‌ها بسیار آسان است. کفپوش‌های لمینیت ظاهر بسیار جذابی به خانه شما می‌بخشند.

 کفپوش لمینیت

پیشنهاد مطالعه: مطلب ده کلید طلایی افزایش انرژی مثبت در خانه را بخوانید.





:: برچسب‌ها: مجله دلتا,مجله دکوراسیون دلتا,دکوراسیون داخلی,کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: