روش‌های مطرح دنیا در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : مجله دلتا
با بررسی سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی می‌توانید طراحی‌هایی نه چندان دشوار و مناسب با محیط زندگی خود را به نمایش بگذارید.
سبک‌ های مطرح دکوراسیون داخلی

اگر محیطی که در آن زندگی می کنید خسته کننده و کسالت آور به نظر می رسد، زمان آن فرا رسیده است که تغییری اساسی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. از میان سبک‌ های مطرح دکوراسیون داخلی سبکی را که به شما نزدیک‌تر است انتخاب کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

سبک تایپوگرافی 

از میان سبک‌ های مطرح دکوراسیون داخلی که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سبک تایپوگرافی در دکوراسیون است. با استفاده از اکسسوارهای نوشتاری مکان مورد نظر شما به محیطی جذاب تبدیل می‌شود.

سبک های دکوراسیون

برای اجرای این سبک، از اکسسوارهای نوشتاری مانند تابلوهایی که دارای نوشته هستند یا استیکرهای حروف و غیره برای دکور کردن دیوارها استفاده کنید. مکانی را که از گذراندن زمان خود در آن لذت می‌برید را در نظر داشته باشید، قطعا می‌توانید از  تابلوها و قاب عکس‌هایی برای دکور کردن دیوارها استفاده کنید.

سبک هوگا 

سبک Hygge در دکوراسیون که «هوگا» تلفظ می‌شود، کلمه‌ای نروژی است که عمدتا به عنوان احساس آرامش داشتن و راحتی ترجمه می‌شود. این سبک یکی از مطرح‌ترین ترندهای دکوراسیون داخلی در سال‌های اخیر است. سبک هوگا، مناسب افرادی است که به دنبال سادگی در محیط زندگی خود هستند.

سبک هوگا در دکوراسیون

سبک هوگا به ویژه برای مکان‌های کوچک و تنگ بسیار مناسب است. چرا که باعث می‌شود از لوازم و مبلمان موجود در فضا بیش‌ترین استفاده انجام شود. برای اجرای این سبک تا جای ممکن اشیاء کاربردی را در محیط زندگی خود بکار ببرید.

سبک کانتری

در سبک کانتری چوب طبیعی در لوازم دکوری و مبلمان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از چوب طبیعی در دکوراسیون داخلی به یکی از ترندهای محبوب تبدیل شده است. اگر به دنبال ظاهر طبیعی و استفاده از چوب طبیعی در دکوراسیون هستید، سبک کانتری می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

سبک کانتری در دکوراسیون

یکی دیگر از ویژگی‌های سبک کانتری استفاده از طرح‌های گل‌دار است. انتخاب پارچه‌های رومبلی گل‌دار می‌تواند انتخاب مناسبی برای اجرای این سبک باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب سبک‌های محبوب در دکوراسیون آشپزخانه را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله دکوراسیون دلتا همراه  باشید.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: