۷ رومیزی شیک و مدرن برای میز ناهارخوری
نوشته شده توسط : مجله دلتا
میز ناهارخوری بخشی از مبلمان منزل است که مدل، اندازه و رنگ آن مناسب با دکوراسیون خانه تعیین می‌شود. کافی است یک رومیزی جدید بخرید و جلوه‌ دکور خانه خود را چند برابر کنید.
رومیزی میز غذاخوری

از نوع چیدمان و انتخاب ظروف مناسب گرفته تا انتخاب رومیزی‌ها جزو عواملی هستند که در زیبایی میز غذاخوری بسیار تاثیر دارند. در مطالب قبلی در مورد میز غذاخوری و نحوه چیدمان آن صحبت کرده‌ایم. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به معرفی انواع رومیزی میز غذاخوری بپردازیم. با ما همراه باشید.

رومیزی پلی‌استر

این رومیزی‌ها از الیاف پلی‌استر تولید شده‌اند و دوام بالایی دارند. همچنین در برابر لکه و چروک مقاوم هستند. اگر از ظاهر میز غذاخوری خود راضی نیستید، گزینه‌ای عالی برای سفره هستند. همچنین همه افراد خانه نیز می‌توانند بدون نگرانی از ریختن غذا بر رومیزی خود، بطور دائم از آن استفاده کنند.

رومیزی میز غذاخوری

رومیزی پنبه‌ای

این جنس رومیزی از نرم‌ترین طرح‌هایی هستند که می‌توانید روی میز خود بیندازید، اما مشکل بزرگ چروک شدن آن‌ها حتی موقع صرف غذا است. همچنین قدرت جذب بالایی دارند که احتمال لک شدنشان را بالا می برد. پس نحوه مراقبت از این رومیزی اصل مهم در بکارگیری آن‌ها است.

رومیزی میز غذاخوری

رومیزی کرباس

یکی از انواع رومیزی میز غذاخوری رومیزی با جنس کرباس است. این رومیزی حالتی قدیمی و روستایی دارد و برای استفاده روزمره یا مراسم خاصی چون عروسی در فضای باز یا مهمانی‌هایی از این دست بسیار مناسب است. با این که بخاطر بافت درشت آن‌ها به راحتی آسیب می‌بینند.

رومیزی میز غذاخوری

اکثرا به شکل ظاهری آن علاقه دارند و چون رنگی خنثی دارند امکان تزئین با هر ظرف، دستمال و گلی که می‌خواهید وجود دارد. لک روی پارچه‌های کرباسی نیز به راحتی پاک می‌شود.

رومیزی کتان

این رومیزی‌ها ویژگی‌های خوب زیادی دارند که باعث محبوبیت آن‌ها در سراسر جهان شده است. بافت طرح کتان بسیار زیباست و با اینکه به راحتی چروک می‌شوند، حتی چروک‌ها نیز جذاب به‌نظر می‌رسند.

رومیزی میز غذاخوری

از لحاظ بهداشتی و مقاوم بودن در برابر حشرات و حیوانات موذی نیز بسیار مقاوم‌تر از جنس پنبه‌ای هستند که این ویژگی‌ها استفاده از طرح کتان را در فضای داخلی و بیرونی امکان‌پذیر می‌کند.

رومیزی گرد

این رومیزی بر روی میز گرد جلوه زیبایی دارد البته به شرطی که قطرش آن قدر باشد که از کناره‌های میز آویزان شود. اگر میزبان یک مهمانی رسمی باشید، رومیزی باید تقریبا به زمین برسد تا پایه‌های میز را بپوشاند.

رومیزی گرد

البته در وعده‌های غذایی خودمانی می‌توان از رومیزی‌های کوتاه‌تر استفاده کرد. مراقب باشید رومیزی شما آنقدر بلند نباشد که روی پای افراد بیفتد. مطالب بیشتر در مورد نکات انتخاب رومیزی را در مطلب اصول انتخاب رومیزی برای میز غذاخوری بخوانید.

رومیزی مستطیلی

این رومیزی‌ها معمولا بسیار بلند بوده و تنها برای میزهای مستطیلی شکل مناسب هستند. اگر آن را روی میز مربع شکل پهن کنید از دو انتها آویزان می‌شود مگر آن که آن را تا بزنید. گاهی هم که تنها میز مستطیلی به کارتان می‌آید و در دسترس نیست، کافی است دو میز مربع کنار هم بگذارید تا میزی مستطیلی درست کنید.

رومیزی بیضی شکل

این مدل رومیزی‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و اغلب می‌توانید روی میز مستطیلی شکل هم پهن کنید. البته باید آنقدر بلند باشد که گوشه‌های میز را بپوشاند.

رومیزی بیضی شکل

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات طلایی انتخاب پرده برای خانه شما را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله دکوراسیون دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: